Dagen med stort D

Hallå!
Kom precis hem från skolan, ätit mellis och ska nu ta tag i pluggandet. Eller ska förbereda inför imorgon, vår klass ska ha redovisning och opponering av gymnasiearbeterna. Jag kan inte riktigt förstå detta, tiden går verkligen så fort? Imorgon är jag helt fri från gymnasiearbetet. Jag har endast enstaka uppgifter kvar i skolan. Jag åker till Ayia napa om ca 18 dagar. Snart bal. Studentlekar. Jag tar studenten. Jag? Jag känner mig som 14 fortfarande. Började iaf nyss 7:an. Det är svårt att ta in. Dagen som man har väntat så otroligt länge på, är inte längre långt borta. Ända sen andra året i estet dans har jag längtat varenda dag tills dagen med stort D kommer. Och så är den inte längre bort än 38 dagar. 38?? Blir lite smått galen snart haha. 
Nej, nu ska jag ta tag i detta så det blir klart och är över. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar