Onsdag

Lyckades tillslut få ordning på skrivaren och skrev ut flera fina bilder. Tyvärr hann jag inte sätta in dom i boken. 
Hoppträningen gick jättebra! Men jag är väl bra självkritisk. Letar problem och saker som jag måste ändra på. Sussi bara skrattar åt mig, jag måste försöka få in i skallen att det är bra och det finns inte så mycket för tillfället att ändra på. Hon tycker även att vi ska upp en klass och prova på. Planen ser ut som såhär för tillfället: Pay and jumpen vart flyttad till 29 och då är jag ju bortrest. Dalahoppet blir det 90 och 100. I Orsa blir det istället 110-debuten. Tre 1m-klasser och en 110. 
Idag har jag och kaka gått en promenad med mamma, sen travade och galopperade lite på banan. Vad fin hon var! Ställde inte alls nå krav, red utan sporrar och gud vad bra hon svarade. Riktigt fin pålle! 
Försöker förövrig börja vänja mig med ett liv utan plugg och rester. Svenskan är helt klar, även en klass som heter koskos tror jag. Har nog ett samhällsprov kvar. Två nationella i spanska som kommer gå åt skogen, finns inget att plugga till det. Känns som att för tillfället har jag ingenting att göra haha..
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar