Dryg Kaka

Idag har jag inte klivit ur pyjamasen, förutom undantag för stallkläderna då. Har lagt ner all tid idag på en uppgift vi fått av vår lärare, att skriva om två dansstilar och jämföra dom. Självklart har jag skjutit upp det till sista stund då den ska vara klar imorgon. Dock så är jag inte klar än, så måste försöka samla lite sista krafter och göra klart den haha. 
Dagens Kaka vet jag inte vad hon har ätit. Satte på dressyrsadeln och graman, för att få en riktig genomkörare. Men va dryg hon var idag. Till exempel så ville hon inte fatta galopp utan istället stod på stället och stutsade, ryggade när jag bad henne gå framåt mm. Trots detta fick vi till ett bra arbetspass och det var nog rätt drygt för henne. Imorgon blir det nog lite kontrollövning igen, inge superhårt och nöta nöta, utan bara stämma av så hon lyssnar. Tisdag hoppträning!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar