Sol, bränna, svullet ben

Igår masade jag mig upp och åkte till stallet för att vara funktionär. Dock så glömde jag en viktig sak.. nämligen solkrämen. Kan säga att idag är jag röd som en kräfta.. 7 timmar ute i stekande sol, utan solskyddsfaktor. Plus att jag inte har hunnit sola någonting tidigare iår, så min bleka vinterkropp fick nog en chock ;)
Tävlingarna flöt på bra. Kakan är svullen i ett ben. Troligtvis har hon råkat spraka/slagit till sig själv och det har blivit en liten reaktion på det. Hon har ett litet sår, men tror inte att hon är svullen pga såret, utan mer att hon slagit i. Iallafall är hon inte halt. Idag ska vi ut och skritta på hårt underlag, lite beroende på hur benet ser ut. Måste även börja packa...
Känner mig helt slut och funderar på att ta en liten powernap innan stallet.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar