Bula & balklänning

Idag hade vi stalltjänst. Eller jag och alex, mamma vaknade och var sjuk. När jag ledde ut en av hästarna så skallar den mig. Inte med flit utan bara olyckshändelse, men ajj vad ont det gjorde! Så i pannan har jag nu en fin bula och skrapsår. Ont i huvudet har jag haft resten av dagen.. 
Idag har även min balklänning kommit! Åh så fin den är. Men tyvärr så var den lite för stor runt bysten, bröt ihop och började gråta haha. Åkte då direkt till en sömmerska som ska sy in den för endast 150 kr och får tillbaka den om 10 dagar. Så nu känns det mycket bättre igen ;)
Har annars bara legat i soffan idag. Behövs faktiskt sånna dagar också!
Ska ta och göra klart den där uppsatsen som jag höll på med igår. Det är ju faktiskt måndag ända tills klockan tolv. 
Ska till stallet sen och rida, mocka och kvällsfodra. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar