Sjuk

Jag har legat magsjuk från torsdags. Gud vad jobbigt det är, trodde inte jag skulle överleva en stund. Idag känner jag mig jättepigg däremot! Tråkigt nog missar jag tävlingen i Sala idag. Vilket innebär att jag inte kommer tävla på 6 veckor... Det är tråkigt nu när vi har börjat kommit igång. Även så missar jag att vara funktionär på tävlingarna för ponny här hemma. Något jag verkligen tycker om är att vara funktionär och bygga bana. Tycker det är jätteskoj! 
Idag måste jag bara följa med till Kaka och klappa på henne. Har bara gått en dag utan att jag träffat henne och jag saknar henne superduper. Förstår inte att jag ska vara utan henne i en hel vecka! Hur ska detta gå? Förövrigt så åker jag om exakt en vecka. Herregud vad tiden går fort. Måste börja packa, för nästa vecka är ganska fullproppad. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar