Toppendag

Åh vilken bra dag det är idag! Började med sovmorgon och vaknade av mig själv klockan tio. Började sedan packa lite smått, bädda rent osv. Köpte även det sista. Åkte till Rutbos handelsträdgård och köpte en jättefin blomma till mamma, eftersom jag inte är här på mors dag. Är alltid kul att handla saker till henne, för jag vet att hon blir så glad och uppskattar det. Åkte sen till skolan och gjorde spanska nationella, skrivdelen. Som förövrigt är mitt allra sista prov i gymnasiet. Hur otroligt skönt är inte det? Efter det åkte jag och skrev på anställningsbevis och fick mitt schema över sommaren. Denna sommar kommer bestå av jobb! Men har även kollat lite på tävlingar, så två meeting ska vi få in och lite småtävlingar här och där.
Just nu ligger jag och slappar i soffan. Ska väl packa klart det sista. Sen åka till Kakan. Men väntar lite, så det blir lite svalare. Stekande sol ute nu! Hennes ben var iaf bra igår! Så travade och galoppade litegrann. Idag ska jag rida lite mer ordentligt så Sussi inte behöver sätta sig upp på en helt galen häst.
Tacos har jag beställt till kvällsmat och sen sex imorgon bitti åker jag! Fullt upp, men en väldigt bra dag.
Typisk Kaka
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar