Träning

Idag på träningen för Sussi så fortsatte temat med kontroll. Travbommar, fatta galopp, hoppa små hinder. Hoppa hinder, bryta av till trav, travbommar, fatta galopp, hinder. Tycker att det gick väldigt bra. Var nog lite tur att vi gjorde den övningen vi gjorde igår, för hon lyssnade väldigt bra och var uppmärksam. Slutade även två hinder på lite högre höjd och det gick super.
Måste lära mig att det är bra, det vi gör. Jag är lite perfektionist och vill ha alla språng perfekta. Måste inte alltid rida så fint och perfekt, det går bra ändå. Självklart är det bra att jag är så noga, min ridning blir fin och väldigt bra. Men, jag får inte bli för noga. Då kan jag bara börja tvivla på mig själv och förstöra mer än vad det gör nytta. Men jag är nöjd! Väldigt taggad inför helgens tävling. Sugen på lite revansch ;)
 
 
En gammal bild från någon träning i vintras :)
 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar