Måndag

Måndagar är oftast aldrig bra. Tråkiga och sega. Tycker ändå den här har flytit på skapligt bra! Trots nationella prov i svenska, den muntliga delen, hålla ett tal. Har alltid lite ångest över att ställa mig upp framför klassen och prata. Tror faktiskt att det gick helt okej, godkänd blir jag iallafall och det är väl typ det kravet jag har på mig själv just nu. Sen så ska även gymnasiearbetets skriftliga del in idag och jag kan nog efter många om och men säga att jag är äntligen klar. Ska läsa igenom den en gång till, sen skicka in den. Vilken otroligt tung sten som lyfter från mina axlar då! 
Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med Kakan idag. Får se hur det känns när jag åker till stallet. 
Längtar jättemycket tills helgens tävling i Insjön.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar